wortal Ewy Lality J. Kałuskiej    
« strona główna ezo
Kalendarium warsztatów   Ezo ogłoszenia Mnisi i ja
bioterapia, radiestezja, reiki
ustawienia rodzinne wg. B. Hellingera
książki polecane
Ezo ogłoszenia - darmowa gazetka reklamowa MAMAeBABY - Przede wszystkim dla Kobiet
Tradycyjna Medycyna Chińska Uśmiech słońca Merhlin Medytacja dla Polski
codziennie o godz. 2200

aktualności
archiwum
ciekawe linki
CUDowne randki
czat
czat-archiwum
e-kartki
forum
komentarze
książki online
księga gości
spis artykułów
sylwetki
użytkownicy
wyszukiwarka

sklepy i restauracje
  wegetariańskie



ranking
Jeśli chcesz być powiadamiany o nowościach na tej stronie, wpisz swój adres e-mail:
Aktualizacja: 2016-08-10
© 2002 - 2017 CUDownyportal.pl

wykonanie witryny:

9gods.com

administracja:
enedue.com




Komentarze do artykułów regulamin · szukaj w komentarzach · użytkownicy
rejestracja · zapomniane hasło
login: hasło: automatyczne logowanie

Artykuł: Test osobowości

:: dodaj swój komentarz strona: « [4] 3 2 1 »

2008-06-17 15:33 polyanna666 (k)
Hmm. Całkiem trafny ten test :) Mnie akurat co do joty wszystko się "sprawdziło", az jestem zaskoczona.. Tyle, ze zmartwiło mnie jedno... Przy "psie", czyli "mnie" napisałam, ze.... "szczeka"....
No, i zastanawiam się teraz co ta informacja oznacza.. ;D

2005-09-26 20:54 nieobecny (m)
Fajny test. Krótki, i może przez to fajny.;d Pozdrawiam tygryski co lubią gorącą, czarną kawę.;) Hahaha. A później hop do głębokiego morza!;)

2005-08-07 13:12 balbia (k)
kochani zrobiłam sobie ten test bardzo starannie i wiecie co?/byłam zachwycona i zaskoczona tym,że tyle tkwiło w tym prawdy ! myśle ,że każdy z was podchodząć do tego testu z przemyśleniem doznał by tego samego miłego zaskoczenia .Nierozumiem tylko jednego...po co był ten ulubiony dzień i liczba może mi to ktoś wytłumaczyć ?dzięki i pozdrawiam

2004-05-09 18:04 Codis (m)
Zupełnie nie rozumiem na jakich podstawach bazuje ten test? Jeśli na podświadomych skojarzeniach to naprawde w/g mnie nie może być rzetelny i prawdziwy (w tym momencie popieram stwierdzenia mojego przedmówcy:).
A teraz krótko podziele sie uzyskanymi wynikami. Ogólnie rzecz biorąc same wyniki mnie zaskoczyły, bo były niekiedy zaskakująco trafne. Ale po kolei. Pierwsze pytanie zuupełnie sie nie sprawdziło... Kompletna porażka chciałoby się rzec! Ja i najwyższa wartość pieniądz?!?!? To chyba pomyłka... Choć z drugiej strony jestem młodym człowiekiem którego system wartości zmienia się pewnie dość intensywnie... Ale czyżby aż tak intensywnie że sam nad nim świadomie nie nadążam?!?!?? (jak sie tera w tym zagłębiam, to może w sumie i racja: wszystko sie wokół pieniądza obraca- bez pieniądza i rodziny nie utrzymasz, i miłość możesz zatracić, i żadną karierą sie nie pochwalisz, nie mówiąc już o honorze(utraconym, zdeptanym) - a zależy mi gdzieś na spełnieniu tych wartości, to może rzeczywiście głęboko podświadomie wierze że bez pieniądza ich nie uzyskam? dobra - pomińmy już tą kwestie...)
Pytanie drugie: trafne w stu procentach!!! Nawet uświadomiło mi pare spraw!!! Choć uważam że zostały tu sprytnie użyte odpowiednie słowa. Bo skojarzenia z morzem mogą być np takie: podróże, bezkres oceanu, statek... A wszystkie je w jakiś sposób można zinterpretować odpowiednio do swojego życia... Podobnie jest z innymi słowami - skojarzeniami. Pytanie nr 3: słuszne, oh jak bardzo zgadza się z rzeczywistością! Uświadomiło mi nawet, jakie uczucia żywie do niektórych osób, tzn wiedziałem o tych uczuciach, ale bałem sie je wprost nazwać. Jednak zów wyjątek: kolor pomarańczowy nie skojarzył mi sie z osobą którą lubie, z przyjacielem , wręcz przeciwnie - z wielkim wrogiem, chyba jedyną osobą której tak naprawde nie lubie! A więc pudłó! Zupełnie nie trafione! Choć może jest rzeczywiście tak: kto sie lubi ten sie czubi..... (wtedy i ta odpowiedź bylaby trafna).
No cóż, nie wiem co o tym teście myśleć. Napisałem to bo może i u innych osób pojawiły sie takie nieścisłości? Jak by nie byłó czekam teraz na spełnienie życzenia(bo pomyślałem sobie życzenie). Jak sie spełni to o tym tu napisze, jak nie to nic niebęde pisał....

2004-04-20 15:08 Logos (m)
Test ten jest beznadziejny.

Z jednego prostego powodu: każdy ma inne skojarzenia w podświadomości, każdy ma inne ulubione zwierzę i inny ulubiony kolor. Stopień powiązania z wynikami jest CAŁKOWICIE LOSOWY! Takich testów, jak ten widziałem już wiele, a różniły się niektórymi kolorami i zwierzętami (choć pierwszy raz widzę kawę). Jak więc zielony może znaczyć osobę, którą kocham a w innym teście rolę tę spełnia kolor czerwony?

Zaiste dziwi mnie naiwność niektórych, ale ich odpowiedzi dużo mnie też nauczyły o działaniu podświadomości ludzi: człowiek znajdzie KAŻDE możliwe wytłumaczenie, aby doświadczenie zgadzało się z jego wiarą :)

2003-06-19 14:03 kamka (k)
Ten test jest cool. Ma 100% rację ( w moim wypatku ) Idę zobaczyć inne testy.

2003-05-03 17:06 KAMILCIA (m)
Siemka! Ten test jest super. Cos w tym jest. Jesli chodzi o mnie to prawie wsztystko sie zgadza. Polecam. Pozdrowionka, papa :)

2003-04-09 10:36 eunike (k)
"Coś w tym jest", ponieważ taki test oparty jest na typowych ludzkich skojarzeniach oraz pewnych analogiach. Np. jeśli kawa działa na kogoś bardzo pobudzająco, to przypuszczalnie jest on nieco "nadpobudliwy", a stąd można wnioskować, że jego seks jest namiętny. Kariera jest skojarzona z krową być może dlatego, że nieraz mówi się, że jakiś biznes jest "mleczną krową", czyli czymś bardzo intratnym. Itd, itp.
Jednak to się nie sprawdzi u wszystkich ludzi, ponieważ nie jesteśmy jak wycięci z szablonu, a przynajmniej nie wszyscy. Ktoś może mieć - z jakiś osobistych względów - bardzo niestereotypowe skojarzenie z daną rzeczą. U mnie ten test nie do końca się sprawdził.

2003-04-09 06:05 eagle (m)
Musze przyznac ze cos w tym jest. Robilem ten test kompletnie zrelaksowany. I to co wyszlo robi sens. Kolory odpowiadaja prawdzie. To samo z kolejnoscia co wazne w zyciu. Z charakterystyka osob, na sile mozna dopasowac. Mnie interesuje 'mechanizmu' dzialania tego typu testow. Rozumie ze to z podswiadomosci etc. Ale jak konkretnie to dziala? Co ma krowa do kariery, czy kawa do seksu.

2003-04-07 16:11 jestdobrze (m)
test nie daje niczego dobrego na drodze rozwoju duchowego

mnie nie dał

2003-02-17 21:13 nikora (k)
eee... test ma jedną wadę - kulturową. Używa symboli z naszej cywilizacji. Jeśli Hindus umieści krowę na pierwszym miejscu, to raczej nie będzie oznaczać, że kariera dla niego najważniejsza :). Test wręcz zakłada stereotypowe dla naszej kultury podświadome skojarzenia, więc nawet odpowiednia ilość praktyk zen może w nim zakłócić wyniki ;)

2003-01-21 11:34 Ania
DROGI KOLEGO!
to co mi wyszło w tym teście to sama prawda dzięki

2003-01-19 13:23 _dorotka
Test jest fajny, tylko moim zdaniem nie do końca przemyślany. Nieźle się ździwiłam gdy czytałam rozwiązanie.Większość to prawda... Pozdrawiam.

2003-01-16 21:28 Cloudia
Jest ok tylko po co te czwarte pytako ??

2003-01-09 16:52 awangarda
mój seks-poranek, heheh, kto wie, kto wie..... a oprucz tego to troche mi dziwnie, bo moje życie-samotnośc......

2003-01-07 18:40 kamila
hmm..daje do myślenia, ale mój największy wróg okazał się przyjacielem...coś nie tak...

2003-01-06 19:52 Agnieszka
fajny test, tylko w jednym sie mi nie zgadza, prawie, wystarczylo zamienic jedna odpowiedz, a tak poza tym to prawie fajne....

2003-01-04 22:25 Isabella
Trochę się nie zgadza bo wyszlo ze kocham dziewczynę . A pozatym może być. A co do rzeczy ma tu życzenie?

2002-12-29 10:03 kicia
Heeh =) no mi sie troshke nie sprawdziło..ale spox =) Głupio troche wyshło z tym kogo sie naprawde kocha bo wyshło na to ze kocham mojego najwiękshego wroga..i to jeshcze dziewczyne..no ale spox =) papa i wielkie wam pozdro =)

2002-12-28 22:58 grzesiek
troche porąbane-ale w kilku punktach sie sprawdziło...

2002-12-21 13:22 MeRpHy TSW
A mi się nawet sprawdziło...ciekaw jestem czy się życzenie spełni ...oby ..pozdro !! ... aaa i jeszcze jedno .. jak interpretujecie ... SEX - czarny ?? .. he he...albo MOJE ŻYCIE - głębokie ... no nie wiem nie wiem

2002-12-20 18:29 Justyna
Podoba mi się to... wiele się zgadza nawet...

2002-12-18 14:47 gregor
pierdolenie

2002-12-18 09:20 saruh
test daje wiele do myślenia, ale się sprawdza, jeśli się naprawdę skupimy. najbardziej jednak bawią mnie komentarze do niego. wzsystkim, którym wyszło, że kochją wrogów.. Ludzie nienawiść to też uczucie i z czegoś wynika. Jest tak samo siłne jak miłość. zastanówcie się chwilkę. ono w jakiś sposó wiąże was z tymi osobami, może w poprzednich życiach..........pozdrawiam

2002-12-17 12:56 muchomor
test jest niesamowity, coć nie wszystko sie zgadza, ale warto było to napisać......

2002-12-13 13:38 Karolina
Nie wszystko się zgadza!

2002-12-08 22:41 K-a
...no i coś sobie uświadomiłem. DZIĘKI

2002-12-07 22:08 Marika
Kumpel podsunął mi ten test nie powiem nawet się sprawdził no może porócz tych kolorów a reszta była O.K Warto go przeprowadzić, lecz samobójcą on na nic

2002-12-06 03:27 Krzysztof
Zrobiłem ten test, ponieważ dopiero w połowie swojego życia w ośrodku terapeutycznym nauczono mnie wyrażać i mówić o swoich emocjach. Szkoda, że tak późno...Ten test w moim odczuciu jest sięgnięciem do stanów podświadomości...a najważniejsze to jest znać odpowiedź na pytanie. Co jest dla mnie najważniejsze w życiu...? Pozdrawiam

2002-12-05 17:00 Kwiatek
Hihihi, więcej takich textoow!!! Co z tego, że podobno moja osobowość jest szczekająca - ludzie, przecież właśnie o to tutaj chodzi :)))) Nic nie może być prawdziwe, no bo po co?? To jest test według Dalajlamy :PPP 3majcie się i naprawdę nie plujcie się tak, bo szkoda nerwoow ;DDD

2002-12-01 15:48 karpatka
jasne wyszlo ze moja osobowosc to kupa debilstwo!

2002-11-26 19:10 DOMINIKA
POINIEWAZ GDZIES WIDZIALAM TEN TEST TO WYSZLO ZE MOJA PRZYJACIOLKE KOCHAM NAD RZYCIE A TAKĄ DZIEWCZYNE KTOREJ NIE LUBIE ZE TO JEST MOJ PRZYJACIEL ALBO ZE S.X ROZPUSZCZALNY ALBO ZE JA SZCZEKAM JESLI JUZ KTOS TO PISZE TAKI TEST TO NIECH SIE ZASTANOWI CO PISZE A NIE

strona: « [4] 3 2 1 »

zgłoś błąd · do góry